Requests

Jag behöver lite hjälp. Har ni några speciella lack som ni vill att jag ska swatcha eller kanske nån design jag ska prova. Bara att lämna en kommentar, eller säg till på Twitter så ska jag försöka göra vad jag kan för att fixa det.

Kolla under ‘Collection’ för att se vilka lack jag har.

Translation:
I need some help. Do you have any special request on polishes you want me to swatch or maybe a special design you want me to try out. Leave a comment, or let me know on Twitter and I will do my best to try and do that.

Check out ‘Collection’ in the sidebar to see what polishes I got.

~ av nailedbyzephira på mars 22, 2010.

Kommentera

 
