China Glaze – Sexy in the City

Älskar den här färgen, den är mörkare än vad den ser ut på bilden. Lätt att applicera, har använt två lager av lack på bilden. Ett tredje lager skulle göra färgen lite mörkare, vilket kan iof vara snyggt. Lacket kom ut med Sexy Sport kollektionen.

Translation:
I really love this color, it’s darker then what it looks like in the picture. Easy to apply, I’ve used two coats. A third coat would make the color darker, wich would look awesome aswell. Might try that later. The polish came out with the Sexy Sport collection.

~ av nailedbyzephira på mars 22, 2010.

3 svar to “China Glaze – Sexy in the City”

  1. Jag vill så gärna testa de där China Glaze lacken, men de är så sjukt dyra! Är osäker på om de är värda pengarna!
    Jag menar de finns ju i så sjukt snygga färger:O Man blir ju som förälskad i dom!
    Svar:
    tack så mycket!! :)
    Kram

    • Här i Sverige tycker jag det är helt odrägligt dyrt med China Glaze. Men jag beställer dom ifrån USA, där dom kostar ungefär 20:- styck. Men då kostar ju istället frakten. Men om man lägger undan lite pengar då och då så lönar det sig verkligen att beställa från USA, även fast frakten är ganska dyr. Sist jag beställde så köpte jag 45 stycken China Glaze lack, och sammanlagt med frakt så kostade det 1.262:-. Inte så farligt med tanke på hur många lack jag fick för det priset.

  2. Denne var lekker! :D

Kommentera

 
