Unboxing

För er som undrar om det inte är lite ”risky” att skicka efter något från USA som är i glas kan jag ju informera att det är det verkligen inte. Inte med Transdesign iallafall. Sjukt bra inpackat, allt var helt. Här kommer lite bilder för att visa hur bra inpackat allt var.

Alla lack var i kartonger och själva kartongen var invirad i någon form att skumplastskydd, vet inte rikigt vad det kallas men ni ser vad jag menar på bild två. Sedan i själva småkartongerna där lacken hade varsitt fack att stå i låg det sånna där vita ”peanuts”. Är riktig imponerad av Transdesign, inte bara med inpackningen av produkterna utan även kundservicesen och tiden det tog för dom att skicka mitt paket. Var bara posten här i Sverige som strulade till det lite.

De tre sista bilderna är på några lack som var ”buy 2 get 1 free” . Den längst ner fick man med ett läppglans från China Glaze, vilket jag totalt hade missat var Kristjan som såg det. Var ju en rolig överraskning.

För er som undrar över vilka kollektioner jag klickade hem så var det – Up & Away, Romantique, Khrome och sedan några lösa nagellack som jag bara var tvungen att få med också.

Mer bilder på lacken är på väg upp.
– 

~ av nailedbyzephira på mars 12, 2010.

2 svar to “Unboxing”

  1. […] fler lack som jag bara var tvungen att ha, som jag köpte från Transdesign. Köpte inte hela kollektioner som jag gjorde med dom andra, men kommer antagligen göra det innom […]

  2. […] har vi snart gått igenom hela paketet som jag fick hem förra veckan från Transdesign. Har bara några lack kvar att visa efter dom […]

Kommentera

 
