Konad

Jahapp, då hoppade jag på Konad tåget också. Klickade nyss hem några saker från nelly.com. Satt och tittade runt på YouTube på diverse tutorials och blev mer och mer sugen på att testa det själv.

Vad beställde jag då? Jo.. De ska ni få se.

New Stamp & Scraper Set SEK 40, Konad Nail Art - NELLY.COMDen här köpte jag mest för jag var ute efter den gröna sidan, som är lite mindre och därför blir det nog lättare att stämpla småa saker på nageln, den kostade 40kr.

Beskrivning från nelly.com:
KONAD NAIL ART NEW STAMP & SCRAPER SET
Konads nageltillbehör gör ditt arbete med skapelserna lättare. Med detta praktiska set av stämpel och skrapa kan du välja att köpa vilka imagebilder du vill och sätta igång att skapa dina kreationer. Lägg ett lager lack på utvald motivplatta, skrapa bort överflödigt lack med skrapan i detta set. Avslutningsvis trycker du stämpeldynan på motivet och rullar över det på nageln. Tänk på att stämpeln är ren från damm eller liknande så motivet fäster på nageln. Stämpelns dyna är mjuk vilket gör det lätt att applicera motivet på önskad plats.



Beställde 3 stycken image plates, 55kr styck. Den i mitten med Halloween tema köpte jag endast för den söta lilla döskallen. Så sjukt söt med ögonfransar och allt. Är faktiskt riktigt taggad nu och jag hoppas jag hinner få hem det här paketet innan fredag. Fast är inte riktigt säker på det. 2-3 dagar stog det på hemsidan och idag är det ju tisdag, så dom lär skicka paketet imorgon förhoppningsvis – och då lär jag ha paketet innan helgen.

Dom här 3 plattorna var det som följde med i Konad French Set.
Betalade 299kr för hela settet, helt okej enligt mig.

Hela kalaset gick på 543kr ink. frakt. Helt okej om du frågar mig. Men lite irriterad på mig själv blev jag efter att jag lagt in ordern för då kollade jag första sidan på nelly.com och såg att man får 100kr i rabatt vid köp av saker för minst 500kr, om man blir ett fan av deras facebook sida som jag ju självklart fixade snabbt. Men men – om jag gillar Konad, vilket jag troligtvis kommer att göra så lär dom där 100 kronorna komma i användning snart.

Innan jag beställde så satt jag och jämförde priserna mellan nelly.com och några amerikanska sidor, även ebay. Och jag tjänar inte många kronor på att beställa från USA. De få kronorna jag hade tjänat på det är inte värt det med tanke på att jag får paketet mycket snabbare om jag beställder från nelly med tanke på att det är en svensk sida. Är riktigt skoj att det inte skiljer så många kronor på sakerna här i Sverige jämfört med USA, för annars brukar det vara en STOR skillnad på prislappen. Självklart kommer jag visa bilder och olika designs när jag fått hem paketet .

Nu är det bannemig färdig shoppat för den här månaden!

~ av nailedbyzephira på mars 9, 2010.

Lämna en kommentar