Matt Nailcode

Zoya – Veruschka
Zoya – Savita
China Glaze – Millenium
Rhinestone

Det gröna matta lacket är Veruschka, använde det som bas på alla naglarna. Det här lacket är nog ett av mina favoriter. Savita är det matta lila lacket som jag använt på halva ringfingret. Är inte lika förtjust i detta lack. Av någon anledning är det svårare att applicera än det gröna matta lacket. Millenium använde jag som blad till blomman. Sedan använde jag en rund lite rhinestone mitt i blomman, på bilden ser den matt ut men i verkligheten så skiner den.  x)

Nageln på långfingret har gått av. Försökte dölja det diskret men gick inte så bra, haha!

~ av nailedbyzephira på februari 28, 2010.

Kommentera

 
