Nagellackshylla

Det är helt omöjligt att hitta någon av dessa hyllor på en svensk sida. Hellst av allt skulle jag vilja ha den till vänster på bilden. Den finns i två storlekar med plats för 60 eller 90 lack. Hade tänkt att beställa två stycken i den större storleken. Skulle bli så perfekt ovanför mitt nagelbord. Jag letade och letade, till slut hittade jag en på ebay i den storleken. Såhär löd länken ’90 Bottles Nail Polish Wall Rack Display Buy2 FreeShipp’. Perfekt tänkte jag! Klickade på länken, såg att dom skickade ”worldwide”. Vid det här laget var jag överlycklig. Scrollade ner lite till och läste ”Free Shipping is only offer within the United States!”. *suck* Frakten blir ju lixom nästan dubbelt så dyrt som själva hyllorna.

Men men, ska väll kosta på mig detta nån gång. Då beställer jag nog från transdesign. Hade tänkt och slänga iväg ett mail till dom och kolla vad dom skulle ta för frakten av två stycken vägghyllor i största storleken. Men har inte riktigt kommit mig för ännu. Är väll svindyrt det med, så lär nog bara bli besviken.

Ge oss bra nagelsidor i sverige också tack!
Eller det kanske är någon av er som vet om något ställe man kan köpa en sån hylla eller liknande i Sverige eller sida med fri frakt. Eller ni kanske har en bättre lösning på att förvara lacken snyggt, lättåtkomligt och gärna så man har en bra överblick på alla färger.

Uppdatering:
Har nu skickat iväg ett mail till transdesign för att kolla om dom kommer få in 90 hyllorna igen och vad frakten skulle kosta till Sverige.

~ av nailedbyzephira på februari 27, 2010.

Kommentera

 
