Nelly – Fri Frakt

Internetbutiken Nelly har förtillfället fri frakt, gäller från 25 februari – 3 mars. Var inne och småkikade lite, men försöker hålla tillbaka med tanke på att jag har en stor order påväg hem redan från transdesign. Iallafall, var inne och tittade lite och funderade över om jag skulle prova Konad. Ni vet dom där plattorna med designs på som man kletar lite nagellack på sedan stämplar över dom på naglarna. Men jag är inte riktigt såld på idén om jag ska vara ärlig. Jag tycker mer om att sitta och skapa mina egna designer och med Konad känns det lite som att man fuskar. Har tittat runt en del på YouTube också och det ser ju så himla kletigt ut.

Nej, tror jag klarar mig utan Konad om jag ska vara ärlig. Roligare att skapa eget.

– ♥ –

~ av nailedbyzephira på februari 26, 2010.

Kommentera

 
