China Glaze – Up & Away

China Glaze nyaste vår kollektion som består av 12 cream lack.
Kom ut på marknaden någongång januari/februari.

  • Grape Pop
  • Sugar High
  • Something Sweet
  • Light As Air
  • Heli-Yum
  • Flyin’ High
  • Four Leaf Clover
  • Re-Fresh Mint
  • Peachy Keen
  • High Hopes
  • Happy Go Lucky
  • Lemon Fizz

Denna underbara kollektion är en del av de nya lack jag beställde från transdesign. Jag som är ett stort fan av cream lack blev överlycklig när jag fick reda på att alla 12 lack i China Glaze nya vår kollektion var cream. Av dessa 12 ser jag nog mest fram emot Re-Fresh Mint och Happy Go Lucky.

Har hört så mycket bra om Happy Go Lucky som är ett gult lack, tydligen ska det vara en av de bästa inte bara från China Glaze utan bland många andra märken också. Gult har alltid varit ett problem, vet inte riktigt varför men konsistensen på ett gult lack har oftast varit FÖR tjock och penseldragen har man lätt kunnat se av dom jag provat och sett swatches från på nätet. Måste ha varit något med de gula pigmenten som gjort detta. Men nu äntligen har China Glaze kommit ut med ett gult lack som ska vara i topklass. *lycka* Jag som länge velat haft ett gult lack, men inte tyckt att det har varit värt att köpa något eftersom de flesta haft så mycket problem med gula lack.  
Happy Go Lucky, don’t disapoint me please!

Re-Fresh Mint får mig att tänka på ljuvliga vårdagar och får mig bara att längta till våren ännu mer. Har redan massor med idéer som jag ska göra med detta lack.

– ♥ –

~ av nailedbyzephira på februari 26, 2010.

Kommentera

 
