Transdesign

Jag är precis som ett barn som går och väntar på julafton nu. Har lagt min första order på transdesign , efter att ha gått å velat fram och tillbaka och funderat på frakt kostnader och liknande eftersom lacken ska fraktas ända från USA. Men så läste jag en jätte bra shoppingguide som Therése på nail-design skrivit och bestämde mig för att äntligen lägga en order.

Slutade med att jag beställde 45 (!) China Glaze nagellack, som tur är har jag nyss fått lön – Haha! Kommer självklart att visa er nagellacken när dom är framme, samt swatches och kommer göra några reviews på några av lacken.

Beställde även två Zoya nagellack från tradera – Sevita och Veruschka. Så fort jag får dom kommer jag att lägga upp bilder och swatches. Jag beställde dessa nagellack innan jag hade bestämt mig för att beställa från transdesign, samfraktade dessa två från tradera plus China Glaze Millenium eftersom det var 3 nagellack för 22:- frakt.

Förhoppningsvis får jag nagellacken från Tradera imorgon.

~ av nailedbyzephira på februari 25, 2010.

Kommentera

 
