First!

Yay! Äntligen har jag startat en egen blogg,  efter många om och men. Har varit en flitig bloggläsare ett bra tag nu, men kände att nu, nu äntligen var det dax att skaffa en egen blogg som just handlar om min passion i livet – Naglar!

Till höger under ‘About’ hittar ni mer information om mig och hur jag började med naglar, även länkar till bloggar värda att nämnas.

På min blogg kommer ni kunna läsa om mina senaste inköp, swatches, min kollektion av nagellack, designs och förhoppningsvis i framtiden (när jag skaffat en ordentlig videokamera) kommer jag även att börja göra tutorials + mycket mer.

Kommentera, diskutera och känn er som hemma.

– 

~ av nailedbyzephira på februari 25, 2010.

Kommentera

 
